سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فرشتگان با خشنودی بالهایشان را برای جویای دانش می گسترانند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
کشکول عشق
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» آقای مهربونیها

سلام

از اینکه دیر اومدم منو ببخشید .

میدونین این دفعه میخوام از دلم بگم.

در مورد مولا باید باور کرد که حتما یک روزی میاد .

یک روزی حتما خورشید طلوع میکنه که میگن اولین روز ظهوره.

از تو میدونا و مساجد که رد میشم با خودم میگم که یه روزی میرسه که مردم از توی خونه هاشون میریزن بیرون و شیرینی پخش میکنن و اسپند دود میکنن چون دیگه وقت خوشحالیه دیگه غربت تموم شده دیگه میتونیم آقامونو ببینیم که تو تلویزیون به ما میگه که چقدر دوستمون داره از اینکه دوران غیبت رو با سلامتی ایمان گذروندیم. میدونید چرا اینو میگم چون تو حدیثی از امام سجاد خوندم که کسانی از مومنین که با سلامتی ایمان در دوران غیبت قائممون میمیرن ثواب هزار شهید رو دارن اونم شهیدایی که در جنگ بدر و احد در رکاب رسول اکرم به شهادت رسیدن .این ارزش زندگی با ایمان در دوران غیبته.

پس قدر خودمونو بدونیم و سعی کنیم ایمان کاملی داشته باشیم .خدا هم که بیشتر از حد توانمون به ما تکلیف نکرده هر اندازه که میتونیم قبول میکنن .

میدونین من گاهی وقتا چشمای پسرمو میبوسم. میدونین چرا؟ چون اگه من زنده نبودم امید دارم پسرم زمان حضرت رو ببینه.این نیت و این خبرو فرشته های خدا که اطراف همه هستن و افکار و اعمال ما رو ثبت میکنن به آسمونها میبرن و فرشته ها دست به دعا بر میدارن خدا هم که شاهده دل آقا هم آگاه میشه خوشحال میشه شاید یه مقداری از غمش کم میشه آخه بزرگترین غمدیده تو این دنیا خودشه.میدونین چرا ؟ چون دراین مدت طولانی عمرشون چه ظلمهایی که از مردم بیگناه ندیدن چه کودکان گرسنه و تشنه ای که ذره ذره آب شدن و تو بقل مادراشون جون ندادن بخاطر ظلم . ما ندیدیم چون حجت خدا نیستیم . ما فقط چند تا مظلوم اونم تو تلویزیون دیدیم. ولی آقا همه رو دید و اون دل مهربونش گرفت. ناله کرد و از خدا خواست ظهورش رو زودتر برسونه. ولی میدونین چیه باید همه دعا کنیم . بزرگی میگفت خدا به دعای تک تک ما ترتیب اثر میده و لحظه به لحظه ظهور رو نزدیک تر میکنه.

من واقعا فکر میکنم که ظهور خیلی خیلی نزدیک شده میدونین از کی ؟ از وقتی که اون بزگمرد پیدا شد بازوی رهبرمون شد . کمر همت بست که مقدمات ظهور رو مهیا کنه . از روزی که بعد از صحبتاش گفت الهم عجل فرجه وسهل مخرجه و جعلنا من انصاره و اعوانه والمستشهدین بین یدیه اونم تو سازمان ملل که همه بشنون . همه بگن این آقا که رئیس جمهور ایران ازش نام میبره کیه که آرزوی ظهورشو داره که دوستن داره خدا زودتر اورو برسونه تا یارش بشه تازه بعدش هم تو رکابش شهید بشه. رئیس جمهوری که تو قلب کشور کفر مهربونترین و محبوبترینه. او که پوز همهء ظالمای دنیا رو به زمین زده وهمه جا صحبت از محبت اسلام میکنه .

خدایا خودت کمکش کن تا هر چه سریع تر مولامون بیاد .منم تو همین وبلاگ عکس آقام حضرت مهدی رو بندازم وبنویسم :

بیا تا گل بر افشانیم ومی در ساغر اندازیم    فلک را سقف بشکافیم و طرحی نو در اندازیم ...

صبا خاک وجود ما بدان عالیجناب انداز       بود کان شاه خوبان را نظر بر منظر اندازیم ...

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » منتظر قائم ( دوشنبه 86/1/20 :: ساعت 8:58 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

بعد از 7 سال
کودک عشق
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 1
>> بازدید دیروز: 1
>> مجموع بازدیدها: 96193
» درباره من

کشکول عشق
منتظر قائم
یک مسافر دنیا مثل شما که فکرای قشنگی داره . برای یه زندگی عالی زیر سایهء آقامون اینجا و اونجا.

» پیوندهای روزانه

محمد علی مقامی [210]
نسیمی از بهشت [266]
سوزن بان [263]
[آرشیو(3)]

» آرشیو مطالب
اخلاقی
اعتقادی
خاطرات
درد دل
مقدمه
تابستان 1387
بهار 1387
زمستان 1386
پاییز 1386
تابستان 1386

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
خاطرات آقای لطیفی

» صفحات اختصاصی

» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب