سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ چون خبر غارت بردن یاران معاویه را بر أنبار شنید خود پیاده به راه افتاد تا به نخیله رسید . مردم در نخیله بدو پیوستند و گفتند اى امیر مؤمنان ما کار آنان را کفایت مى‏کنیم . امام فرمود : ] شما از عهده کار خود بر نمى‏آیید چگونه کار دیگرى را برایم کفایت مى‏نمایید ؟ اگر پیش از من رعیت از ستم فرمانروایان مى‏نالید ، امروز من از ستم رعیت خود مى‏نالم . گویى من پیروم و آنان پیشوا ، من محکومم و آنها فرمانروا . [ چون امام این سخن را ضمن گفتارى درازى فرمود که گزیده آن را در خطبه‏ها آوردم ، دو مرد از یاران وى نزد او آمدند ، یکى از آن دو گفت : من جز خودم و برادرم را در اختیار ندارم ، اى امیر مؤمنان فرمان ده تا انجام دهم امام فرمود : ] شما کجا و آنچه من مى‏خواهم کجا ؟ [نهج البلاغه]
کشکول عشق
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» مقدمه

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام.شاید بخواید بدونید هدفم از تشکیل این وبلاگ چیه؟

واقعیت اینه که این وبلاگ سفارشیه. میگید چرا؟چون این وبلاگو به عشق ظهور حضرت مهدی (عجل)تشکیل میدم.امیدوارم در زمانی که این وبلاگو مینویسم خبر بدن آقا ظهور کرده.پس این وبلاگ یه وبلاگ مخصوصه برای کسانی که دوست دارن یار حضرت باشن.دوست دارن یک تکونی بخورن.خودشونو یک جوری آماده کنن .آخه به نظر من ظهور خیلی نزدیکه.باید شیعیان حضرت خودشونوآماده کنن چون اون غیر از ما یاری نداره. درسته که سیصد وخورده ای یارمخصوص داره که فرمانده سپاهشن ولی سربازاش کیا هستن.اون مسیحیه؟یا اون گبره؟یا اون کمونیسته؟شاید هم اون سنیه؟پس ما که ادعای نوکریشو میکنیم باید خودمونو آماده کنیم.اگه بخواید بدونید که من چیکاره هستم با افتخار میگم که من خاک پای آقا وغلام ونوکر عاشقاشم. من یک طلبه ام.

سعی میکنم حداقل هفته ای یه بار مطلب جدیدی آپ کنم. مطالبی که از خودمه که هیج.ولی اونایی که از جای دیگه ای اقتباس شده برای امانتداری نام مولف وکتاب وشماره صفحه در آخر آن درج میکنم.برای عامیانه بودن تغییراتی در آنها ایجاد میکنم تا مطلبو بهتر برسونم البته اصل مطالب همونه . عنوان هم از خودمه.از لطفتون ممنونم .به من سر بزنید.

شاید یه چیزی دستگیرتون بشه که به زندگیتون معنای دیگه ای بده.

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » منتظر قائم ( جمعه 85/9/17 :: ساعت 6:42 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

بعد از 7 سال
کودک عشق
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 10
>> بازدید دیروز: 13
>> مجموع بازدیدها: 96254
» درباره من

کشکول عشق
منتظر قائم
یک مسافر دنیا مثل شما که فکرای قشنگی داره . برای یه زندگی عالی زیر سایهء آقامون اینجا و اونجا.

» پیوندهای روزانه

محمد علی مقامی [210]
نسیمی از بهشت [266]
سوزن بان [263]
[آرشیو(3)]

» آرشیو مطالب
اخلاقی
اعتقادی
خاطرات
درد دل
مقدمه
تابستان 1387
بهار 1387
زمستان 1386
پاییز 1386
تابستان 1386

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
خاطرات آقای لطیفی

» صفحات اختصاصی

» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب